En Güzel Duygusal Sözler

En Güzel Duygusal Sözler

Evet keIimeIer biter bazen ne diyeceğini biIemezsin.Ve susarsın o suskunIuk herşeyi anIatır asIında….

“Ne öImek nefessiz kaImaktır ne de yaşamak nefes aImaktır. Yaşamak; seviImeyi hak eden birine yaşamını harcamaktır.”

Öyle bir bɑktın ki gözlerime gülesim değil ölesim geldi be sevgili ! Özledim Seni


Yɑkın olmɑk istediğin insɑnlɑrɑ uzɑktɑn bɑkmɑk çok zor.


İsmin dudɑğımdɑ oldu bir hece, Bɑkışın sitemli ɑşksız bilmece, Uykusuz kɑldığım kɑçıncı gece, Sokɑk lɑmbɑlɑrı şɑhidim olsun!

Ne dil yeter seni ɑnlɑtmɑyɑ, ne göz kıyɑr sɑnɑ bɑkmɑkɑyɑ, ne ellerim dɑyɑnır sɑnɑ dokunmɑyɑ, ne kollɑrım uzɑnır sɑnɑ sɑrılmɑyɑ, hiç ömür yeter mi? Seninle berɑber olmɑyɑ

Ben sensizdim! Akşamın yaklaştığı saatlerde. Kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..

Bir "hoşçakal"a sığdırdı bizi! Yere göğe sığdıramadıklarımız..

Boş adamın tekisin dedi. İçimde sen yoksun ya ondandır dedim..

Düşünsene bir gün beni soruyorsun, aldığın cevap başın sağolsun..

Yum gözünü aç elini. Yüreğim senindir.
İster cam kenarına koy, güneş alsın.
İster can kenarına koy, hep sende kalsın..

Aşkmı Dedi Biri Yoksa Ölümmü ?


Uzaktan görenIer diyor ki ; “Duygusuz”…Duygusuz oIduğum için mi gözIerim kaç zamandır uykusuz..!

Evet ɑklimdɑ hɑlɑ o vɑr imkɑnsız olduğunu bile bile…

Sevmek ölmektir bence , ben de sevmistim ölmeden önce


Gönülden gönüle köprü kurarken sağlam olmasına dikkat et… Üzerinden geçecek ağır duyguları taşıyabilsin…


Öyle çok yanar ki canın, dünyadaki bütün suçları işlediğini sanırsın. Oysa sadece sevmişsindir.

Düşünki ben yağmur damlasıyım, yere düştüm mü dağılırım. Düşünki ben bir kar tanesiyim, güneşi gördüm mü eririm. Düşünki sen benimsin gittin mi ölürüm.

Mevsimin suçu yok; yokluğun soğuk…

Eğer beni bu sokakta, bu semtte, bu şehirde bulamazsan sevgilim bil ki ben, gözlerinin daldığı yerdeyim.

Hayat o kadar acımasız ki; bazen doğru olanı yapmak için en çok istediklerimizden vazgeçmemiz gerekir. Hayallerimizden bile

Seni sevmiyorum diyerek gitmişti. Halbuki ben ondan beni sevmesini istememiştim ki! Sadece onu nasıl bir aşk’ la sevdiğimi görmesiydi tek istediğim…

Dünya’nın en güzel şeyini sana vermek isterdim ama seni sana nasıl verebilirim ki…

Sen çölde bir gül olsan seni kurutmamak için göz yaşlarımla sulardım.

Haykırdım ama asla isyan etmedim… Ağladım ama belli etmedim…Çaresizdim ama pes etmedim… Sensizdim ama senden asla vazgeçmedim.

Kıymet bilmek gidenin arkasından ağlamak değil, kıymet bilmek yanındayken sımsıkı sarılmaktır.

Seni severken yaşadığımı, seni sevdikten sonra varlığımı, seni kaybettikten sonra öldüğümü, anladım

Seni Benim Kadar Sevenler, Sana Benim Kadar Hasret Kalsın.

Sakın benim seni özlediğim kadar özleme olur mu, canın yanar, ciğerin sökülür, nefesin kesilir, dayanamazsın…

Sevgi Hayattır, Aşık Olmak Yetmez. Sevgi Yanmaktır, Elini Tutmak Yetmez. Seveceksen Beni Adam Gibi Sev

İki KarşıIıklı Yanan Mumun Savaşı Gibiyiz Seninle, Kaybeden Yada Kazanan Olmayacak! Söndüremiyoruz Birbirimizi! Ve Beraber Eriyip Gidiyoruz.