Anlamlı Kısa Ayrılık Sözleri

Anlamlı Kısa Ayrılık Sözleri

Nєdєn DurqunSun SoruSuna Cєvap Aramaktan ,vє Bunu SormasınLar Diyє qüLümsєmєktєn yoruLdum artık..!

”Ya tam açacaksın yüreğini, ya da hiç yeltenmeyeceksin! Grisi yoktur aşkın. Ya siyahı, ya beyazı seçeceksin.” Şems-i Tebrizi

”Son sigaram gibiydin sen sevgili, kıyamazdım içmeye. O cebimde kırıldı, sen kalbimde…” Yılmaz Erdoğan. ayrılık sözleri kısa damar

Öpüşmeyi bilmeyen kız , gözleri yere bakan erkek ; Aşk size yakışır. ayrılık sözleri facebook

Bir zamanlar deli gibi hesap sorduğun birine ,
Gün gelir hatır bile soramazsın. ayrılık sözleri anlamlı

Tam unuttum diyorum , geliyo bi gulumsuyo ,aL isin yoksa Bi daha unutmaya calis. duygusal ayrılık sözleri

Sırtından vurana kızma, ona güvenip arkanı dönen sensin. Arkandan konuşana da darılma, onu insan yerine koyan yine sensin. anlamlı ayrılık sözleri kısa

Öyle içten kii. . Öyle yüreğimin en derininde kii yerin. . Çıkarı yok. . Çıkası yok. . Çıkarasım yok.

Güzel Yüzüne Tatlı Sözüne Aldandım Sana Değil geçirdiğim Zamana yandım Senden Gelecek Beklemişim Boşuna Sen bana Ayrılıkları Tanıttın!

Üzülen kalbim yeniden mutlu olurmu bilmem sadece senin için içimde bi nefret gizli saklıyorum onu bir gün gelicek hayatını değiştiricek nefretim Ayrılıkları getircek kalbine beni yaşıcaksın o an sende!

Bir Kalpte 3 Kişi Olmaz benim kitabımda Seven 2 insan 1 kalbi Paylaşır bu Dünyada 3 Girerse hayata, Başlar Ayrılıklar  Elvedalar, Başlar Yalnız Doğmayan Sabahlar..

Bıraktım hayatı Bıraktım yaşamayı Senin Sayende istemiyorum Artık hayatta mutlu Olmayı Ayrılıkları Yaşadım Artık Ayrılıklarla Bu hayata katlanırım..

Ayrılığı kalbine yalnızlığı kendime, Anılarımızı Dibi Olmayan Denizlere Bırakıyorum Elveda.

Kalmadı Artık içimde Sana Ait bir ben kalmadı bende Senin için taşıdığım Kalp Ayrılıklar öldürdü içimdeki seni Ayrılıkdık Artık Sevgilim..

Eskisi gibi olmaz bilirim sevgiler, artık sevgilerin diğer adı olmuş ayrılıklar, sevmekten korkuyorum ayrılık yaşamak istemiyorum.

Bana Kalan Göyaşlarım Olsada, inadına Resimlerine Aşık Olacağım…

Sensizliğe Yelken Açtı Gözlerim, Sensizlik Oldu Yeni Dertlerim…

Gülen Yüzlerimiz Ağlamaya Başladı işte ne Sevgi kaldı içimde Ne bir duygu bıraktın Seninle OLan dünyamda Ayrıldık Sonunda Mutlu ol Başka Aşklarda Elveda!

Yaşanan Güzellikler Kaldı Anılarımızda şimdi maziiye bakarak Ağlıyorum geçen Zamana Aldatılan Sevgilerle Harcamışım Zamanı Ayrılıklarla Bitiricem Bu Zamanı..

çıkma karşıma artık mutlu olamıyoruz biz sadece boş bir mutluluğa inandık şimdi anladıkki olamıyoruz bir bütün en iyisi Son Sözüm Bu Elveda Sana Ayrılık girdi Aramıza.

Yazık Biten Sevgilere Yazık geleceğe gülen yüzlerin Ağlayarak bitmesi, Şimdi bir Ayrılık şarkısı yazıyorum Sana ne Olur Bu şarkıyı Dinledikten Sonra Birdaha Adımı Anma.

Ayrılıkları getirdim Kendi Dünyama haran rüzgarları içimde Esiyor Savuruyor beni Amansızca, Bir Seni Sevdim bu Dünyada Birde Ayrılıkları Sevdim istemedende Olsa..

yaralı Kalbim Artık bunları Kaldıramaz beni gibi kimse aşkı için ağlayamaz, aşkıma ağladım senin gibi yalancı bir insana değil kendi içimde yaşadığım aşkı sevdim seni sevmedim, şimdi ayrılıkları yazıyorum kalbime seni hiç yazmadım bu kalbe Kendini teselli etme Sevildin diye!

Sevdim Seni yalansızca Şimdi gidiyorsun Arkana Bakmadan, Yaşanan Bunca Güzel günlerin hatrına Bir elveda bile demiyorsun Ayrılıkları bırakıyorsun beni hayatımdan soğutuyorsun!

1 gün önce gülen yüzlerimiz şimdi ağlıyor, senin için atan kalbim şimdi ne yapıyor bilmiyorum o son mesajın yokmu işte AYRILIK konusu olan, işte o beni kendimden değil hayatımdan soğuttu…

Ayrıldıktan Sonra Seninle Yeniden Başlamak istemem ya Sev beni insanca Yada Çek git hayvanca!!!

Aynı Dili Paylaşsakta Seninle Aynı Duyguları yaşamıyoruz içimizde Sadece Konuşmak olmuyor Aşk Defterinde Anlamakta gerekiyor Sevdiğinde, Sende Bu Kabiliyet Yok Sana Güle Güle Ayrılıklar Geldi Yine..

Senin için harcadım bu ömrümü Sonunda mükafatım Ayrılıkmı olucaktı Sonunda Seninle Ayrılıklarımı oynuyacaktık bu Hayatta inanmıyorum Artık hayata.

Ben Sensizdim..! akşamın yaklaştığı saatlerde. kahrolursun görme ağladığımı. Başlayan düşü şafakla birlikte dağıtır ansızın her gün batımı..

Beni sensiz bıraktığın gün geliyor aklıma , düşünüyorum da çok acı çekmiştim, ama şu anda daha da çok çekiyorum ama biliyorum ki sen bu acıya hiçbir zaman değmedin beni hiç bir zaman sevmedin sen sevsen de sevmesen de ben seni sevdim hep de öyle kalacak..

Beni terk ettiğin gün, saçlarından bir tel koparıp asacağım kendimi. Beni terk ettiğin gün, kirpiklerinden birini koparıp saplayacağım kalbime.

Bir akşam yanımızda kimse olmaz ya da olanlar olması gerekenler değildir. Yıldızların bizim için parladığını göremeyen gözlerimiz, gün gelir hayatımızdan kayan yıldızların gömüldüğü maziye kilitlenir…

Bir birimize söz vermiştik, Bütün ömür boyu ayrılmayacaktık, Yeminler etmiştik, Asla ayrılmayacaktık, Ama ne oldu Bir kış günü, yıldızların bakışlarında, Ayrılığımızı söyledik..

Bir çiçeğim vardı, adını aşk koydum; KOPARDILAR, Bir çiçeğim vardı, adını sevgi koydum; SOLDURDULAR, şimdi yine bir çiçeğim var, adını izdi rap koydum; NE KOPARAN VAR, NE SOLDURAN…

Bir daha görüşmemekti senin seçimin Seni severken kaybetmek niçin Anlamsız bir öfkeyle doldu için seni kırdım biliyorum bir hiç için Ayrılık nedenini hissediyorum Artık dönüşü yok biliyorum Her gün seni düşünüyorum Ama artık sensiz yaşıyorum Neyse canım sen son değildin Ama bil ki son olabilirdin Böyle olmasını da sen istedin Beni zaten hiç sevmedin.

Bir eski dost gibi hatırla beni.Bir selam ver yeter.Unutmuş olsan da eski günleri.Adımı ara sıra an yeter.

Bir Gece Ay Bana Sordu neden Seni Ağlatan Bir Kızla Berabersin? Aya Baktım Ve Dedim ki Sen Hiç Gökyüzünden Vazgeçebilircisin…

Bir gece yarısı titreyerek uyanırsan bil ki resmini öptüğüm gündür, bir gün sebepsiz yaşlar süzülürse o güzel gözlerinden bil ki yokluğundan öldüğüm gündür…

Bir gün bir köşede sızıp kalırsam, El tanımasa da sen tanır mısın? Sorsalar sana kim bu diye, Bakıp yaptığından utanır mısın?

Bir Gün Bu Köşede Sessiz Sedasız Hıçkıra Hıçkıra Ağlayacağım, şu Lanet kaderime Sitemler Edip, Tanrıya Son Kez Yalvaracağım, Güzel Gözlerin Gelecek Aklıma, Solup Gideceğim En Güzel çağımda, Sensizlik Beni çağırdığında, Boş Sokaklara Haykırdığında , Artık Burada Olmayacağım.
En Güzel Siteler